Komanda

  • Sandra Daubure - Prosum dibinātāja

    Pēc vairāk nekā 10 gadu ilga darba ārlietu dienestā, es sapratu, ka mans patiesais dzīves piepildījums ir jāmeklē citur. Kad piedzima manas  meitiņas, izmainījās mans skats uz dzīvi. Šo pārdomu rezultātā es nonācu pie secinājuma, ka man ir radikāli jāmaina karjera un jāpievēršas jomai, kas man vienmēr ir sniegusi gandarījumu – darbam ar bērniem. Kā triju bērnu māte, kas nekad nepārstāj brīnīties par dzīvības unikalitāti, es esmu sapratusi, ka gan audzināšanas, gan skološanas darbā svarīgi ir iedziļināties un attīstīt tās īpašības, kas bērnam ir dabas dotas.

  • Dace Lagzdiņa - direktores vietniece

    “Prosum” strādāju jau desmito gadu. Montesori pedagoģija veicina bērna personības attīstību, balstoties uz cieņpilnu attieksmi pret bērnu, ievērojot bērna individuālās vajadzības.

    Mana “Miera osta” ir Liepāja, manas mājas, mana ģimene. Spēku, enerģiju un mieru gūstu dabā: pie ezera vai jūras, mežā vai pļavā, un ikdienas pastaigās ar saviem suņiem.

  • Sanita Vētra - Personāla vadītāja/skolotāja

    Esmu sirsnīga un radoša skolotāja, kas tic, ka “palīdzot bērnam darīt pašam”, tiek attīstīta patiesa neatkarība un pašpaļāvība. Mani aizrauj veicināt bērnu izaugsmi, radot vidi, kurā viņi var attīstīt savas prasmes un intereses.

    Brīvajā laikā man patīt dejot tautas dejas, kā arī meditēt un atgūt mieru, pavadot laiku dabā.

  • Kristīne Bekmane - sākumskolas skolotāja

    Mana pedaagoga pieredze aizsākās 2008.gadā. Uzsāku studijas RPIVA un paralēli studijām darbojos ar pirmsskolēniem. Mani vienmēr vilinājusi alternatīva pieeja pedagoģijā, īpaši iespēja pielāgot mācību programmu katra individuālajām spējām un tempam. Vienmēr patikusi jēgpilna mācīšanās un neierobežotā iespēja "iet dziļumā" tēmu ietvaros. Šogad, 2024.gada rudenī, esmu pieņēmusi iespēju izmēģināt spēkus Prosum sākumskolā, kas ir jauns pagrieziens manā profesionālajā darbībā. "Mācies darot" ir mans mīļākais Montesori mācību moto, ko īstenoju arī savā mācību praksē.

  • Lāsma Dalecka - sākumskolas skolotāja

    Neatņemama manas dzīves sastāvdaļa ir bērni - gan mājās, gan skolā. Uzskatu, ka bērni ir viena no tām auditorijām, kuri vienmēr ir patiesi, neslēpj savas emocijas un ir tik zinātkāri. Deviņus gadus esmu strādājusi Prosum pirmsskolā un kopā ar 3-6 gadus veciem bērniem izdzīvojusi šim vecumposmam tik raksturīgos sensitīvos periodus. Šogad esmu piekritusi jaunam izaicinājumam - strādāt Prosum sākumskolā, lai kopā ar 1.-3.kl.skolēniem piedzīvotu jaunas atklāsmes.

  • Kristaps Orups - skolotājs

    Kopš sevi atceros, vienmēr esmu skatījies uz dzīvi un pasauli dažādas lietas apšaubot, un interesējoties par to, kas mēs esam, un ko mēs darām, kā arī ,kāpēc mēs to darām.

    Līdz ar to, mana profesijas izvēle ir saistīta ar cilvēkiem dažādos vecumos. “Prosum” es darbojos jau ceturto gadu un Montesori zinātnisko pedagoģiju praktizēju jau 11 gadus, psiholoģiju 13 gadus, brīvajā laikā nodarbojos ar brīvdabas pedagoģiju, mūziku, došanos dabā un sevis izzināšanu.

  • Inese Resele - skolotāja

    Esmu sirsnīga, radoša un empātiska skolotāja. Bērnos augstu novērtēju viņu unikalitāti, dabiskumu un lielo vēlmi darboties, izzināt pasauli.Savā darbā lielu uzmanību pievēršu bērna patstāvībai,lai viņš būtu patstāvīgs savās domās, vārdos, darbos un attieksmē. Brīvajā laikā man patīk būt kustībā, dievinu doties ceļojumos,pārgājienos un pavadīt laiku kopā ar savu ģimeni, draugiem.

  • Liene Kapteine - skolotāja

    Sirdij tuva ir cieņpilnā attieksme, bērna patstāvības un kritiskās domāšanas veicināšana, ļaujot iepazīt apkārtējo vidi paša acīm un rokām. Sarunas ar bērniem mani ļoti iedvesmo un bagātina manu skatījumu. Mana ikdiena nav iedomājama bez fiziskajām aktivitātēm kopā ar savu ģimeni.

  • Monta

    It all begins with an idea. Maybe you want to launch a business. Maybe you want to turn a hobby into something more. Or maybe you have a creative project to share with the world. Whatever it is, the way you tell your story online can make all the difference.

  • Linda Konopļa - skolotāja

    "Audzēt skaistas domas" - Tas ir mans ikdienas moto darbā ar bērniem. Manuprāt, šī ir brīnišķīga frāze kuru pielīdzināt Montesori pedagoģijai. Visa pamatā ir bērna brīvība, atbalsts un iespējas ko varam sniegt kā pieaugušie bērna dzīves nozīmīgākajos gados.

  • Agita Ārgale - skolotāja

    Katra kopā pavadītā diena ar bērniem ir īpaša un sniedz gandarījumu par padarīto. Kopā priecāties, būt blakus, augt, mācīties, un darboties nerimstošajā ikdienā - tā ir liela vērtība un iespēja. Augstu vērtēju Montesori metodiku, jo tā palīdz bērnam kļūt par harmoniski attīstītu, brīvu un atbildīgu cilvēku. Tas ir kā ceļojums, kas piepildīts ar brīnumiem, atklājumiem un bezgalīgām iespējām. Lepojos ar iespēju būt daļai no tā.

  • Centa Pastare - skolotāju palīgs

    Pedagoģijā strādāju jau vairāk kā 50 gadus, bērni mani uzlāde ar savu enerģiju, dzīvesprieku un patiesumu.

    Mana aizraušanās ir dārzs un ziedi. Šajā lauciņā esmu kā sava veida mākslinieks, tikai otas vietā ir ziedu stādi un audekla vietā dobe.

  • Evita Jansone - skolotāja

    Tas notika pirms 5 gadiem, laikā, kad meklēju meitiņai labāko izglītību, lai uzsāktu dārziņa gaitas. Meklējot internetā informāciju, sapratu, ka Montesori pedagoģija ir tas, kas mani uzrunā visvairāk, tā veicina bērna dabisko zinātkāri, neatkarību un atbildību, ļaujot mācīties savā ritmā un attīstīt savas spējas brīvā un atbalstošā vidē.

    Es esmu Prosum skolotāja vairāk kā 5 gadus, tas ir mans sirdsdarbs. Redzot, kā bērns attīstās, ar patiesu prieku un interesi, rada gandarījumu un lepnumu par viņa sasniegumiem.

  • Baiba Grūbe - skolotāja

    It all begins with an idea. Maybe you want to launch a business. Maybe you want to turn a hobby into something more. Or maybe you have a creative project to share with the world. Whatever it is, the way you tell your story online can make all the difference.

  • Paula Rozentāle - skolotāja palīgs

    Darbs ar bērniem manā sirdī ir bijis vienmēr. Bērnu mīlestība un radošums ir tas, kas man šo darbu padara tik vērtīgu un apbrīnojamu. Esmu aktīva, radoša, uzticama un labsirdīga, kā arī ļoti mīlu bērnus. Brīvo laiku patīk pavadīt kopā ar ģimeni un draugiem, kā arī doties ceļojumos, pastaigās un izbraucienos.

  • Agrita Sakse - skolotāja

    Esmu skolotāja jau gandrīz 10 gadus, un mazliet vairāk kā gadu esmu mamma burvīgam pusītim. Pateicoties iegūtajām Montessori zināšanām, spēju audzināt savu dēlu par neatkarīgu un pārliecinātu perosonību. Man Montessori pedagoģija ir sirdslieta, tas ir vairāk nekā darbs – tā ir pārliecība un vēlme palīdzēt katram bērnam attīstīties par pārliecinātu, spējīgu domāt pašam par sevi, sadarboties ar citiem un dzīvot ar cieņu pret sevi un apkārtējiem.

  • Nora Šorņikova - skolotāja

    Dodu bērnam brīvību viņa attīstības ceļā, ikdienā vēroju un interpretēju bērna darbošanos un izturēšanos. Mērķis – ik dienas atvērts bērns pārsteidzošajiem atklājumiem!

  • Gunita - skolotāja palīgs

    Svētīgs esot katrs darbs,

    kuru veic ar sirdsdegsmi, iejūtību, pašatdevi, gandarījumu.

    Tādēļ arī esmu "PROSUMĀ" !

  • Ieva - skolotāja

    Marijas Montesori dzīves un cilvēka attīstības redzējums mani aizrāva kopš pirmās reizes, kad redzēju, kā tiek prezentēts viens no montesori materiāliem - cilindru bloks. Tas notika ar patiesu interesi un cieņpilnu komunikāciju gan no skolotāja, gan bērna puses ar iespēju bērnam patstāvīgi darboties un iegrimt darbā, kura laikā nekas nespēja viņu iztraucēt. Tā ir svarīgākā vērtība mācību procesā. Viena no lietām, ko novēroju un kas mani uzrunā un, manuprāt, īpaši izšķir Montesori vidi, ir patiesa bērna zinātkāres atbalstīšana caur vides pielāgošanu un ieklausīšanos bērna vajadzībās, nodrošinot to, kas bērnam nepieciešams.

  • Vita Kismane - skolotāja

    Kopā ar bērniem esmu bijusi un darbojusies kopš sevi atceros. Esmu priecīga, ka var būt un strādāt Prosumā. Piedzīvot un redzēt bērna izaugsmes un patstāvību.

    Esmu radoša, aktīva, dzīvespriecīga un empātiska.Man patīk mācīties, lasīt grāmatas un aktīvi pavadīt savu brīvo laiku.

  • Gundega Gulbe Rancāne - skolotāja palīgs

    Esmu ieguvusi ārsta- neirologa izglītību, taču pašlaik mans ceļš mani ir aizvedis uz izglītības sektoru, kur medicīnas studijās iegūtās zināšanas integrēju, strādājot ar bērniem. Kā savu misijas darbu pašlaik izjūtu emocionālās inteliģences un apzinātības kultivēšanu gan bērnu, gan pieaugušo vidē, jo ticu, ka pasauli maina nevis idejas, bet izmainīti cilvēki.

  • Inita Žumbure - skolotāja

    Man ir prieks būt daļai no Montesori un PROSUM saimes. Redzēt bērnus, piedzīvojam savas izaugsmes brīnumu.

    Pati gūstu mieru, dabā, pie jūras, grāmatās, jogā, un reizi, pa reizei izdejojoties. Un, protams, esmu aktīva taku skrējiena, Stirnu Buks, atbalstītāja.

  • Daiga Dreimane - skolotāja

    Montesori pedagoģija mani pārsteidza ar savu cilvēcību un pietāti uz bērna vajadzībām un to apmierināšanu. Tā deva daudzas atbildes un pamudinājumus kaut ko jaunu ieviest savā dzīvē saskarsmē ar mazdēlu. Prieku sagādā piedalīties bērna mācību procesākā, kas ar pārdomātu metodiku un izstrādātajiem darbiem, bērniem palīdz apgūt dažādas lietas tik saprotamā viņiem veidā.

  • Sarmīte - mūzikas skolotāja

    Ikdienā Prosumā priecē būšana kopā ar dažādu paaudžu cilvēkiem.Darbs pie cieņpilnu attiecību veidošanas. "Palīdzi man to izdarīt pašam. M.Montesori"No vārdiem pie darbiem.Brīvajā laikā esmu Teikas ome mazbērniem Vilhelmam un Dorotejai.Kopā ar bērnu kori apgūstam garīgās mūzikas pamatus, dziedam un ceļojam.

  • Sintija Sorokina - skolotāja palīgs

    Darbā ar bērniem mudinu izmantot iztēli un radošu darbošanos, tā kā papildus studēju grafikas dizainu Latvijas Mākslas akadēmijā. Ticu, ka mērķtiecīga un jēgpilna darbošanās sākas līdz ar pirmajiem vārdiem. Izvēlējos darboties PROSUM komandā, jo Montessori metode palīdz mazajiem cilvēkiem skaidrā un cieņpilnā veidā tapt par pārliecinātām un patstāvīgākām personībām.

  • Emīlija Leiškalne - skolotāja palīgs

    DESIGN DIRECTOR

    It all begins with an idea. Maybe you want to launch a business. Maybe you want to turn a hobby into something more.

  • Madara Rozenberga - sporta skolotāja

    Montesori, jo bērns mācās darot..pieļauj kļūdas un mēģina atkal. Caur praktiskiem darbiem viņš iemācās prasmes, kas noderīgas visa mūža laikā.